Hoooii!! - Reisverslag uit New Delhi, India van rebeccainindia - WaarBenJij.nu Hoooii!! - Reisverslag uit New Delhi, India van rebeccainindia - WaarBenJij.nu

Hoooii!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

03 Februari 2009 | India, New Delhi

Jaaa daar ben ik weer! Na weer een weekje India! De eerste handwas zit erop, we hebben een mooi plekje om onze kleren te wassen en er weer een leuker ervaring bij:) Verder is er afgelopen week niet echt heel veel gebeurd, toen we zaterdagmiddag even lekker muziek aan het luisteren waren en een beetje aan het luieren kwam er ineens iemand onze kamer binnengestormd om te vertellen dat we op moesten staan en gingen badmintonnen, nog vol schrik deden we dat maar zodat we toch nog een beetje lichaamsbeweging kregen:P Zondagochtend weer naar de kerk gegaan en daarna nog naar een opening van een nieuwe kerk waar de bisschop ook bij aanwezig was, leuke ervaring en geprobeerd om wat foto's te maken maar dat is niet helemaal gelukt. Gister zijn we op schoolreisje geweest met de kinderen, om 2 uur (S'NACHTS!!) vertrok de bus dus na amper 2 uurtjes slapen stapte we gaar de bus in. We dachten laten we gezellig met de kinderen mee in de bus gaan zodat we al wat contacten konden gaan leggen. Toen na 10 min het eerste kind begon overtegeven hadden we ons wel bedacht en toen we in Tiruvannamallai aanwaren gekomen (ritje van ong een half uur) zijn we overgestapt in de auto van Father John Peter waar we lekker in slaap zijn gevallen op weg naar Chennai. Daar zijn we naar een plek gegaan waar heel veel vogels zaten en heb ik speciaal voor mijn moeder maar wat foto's gemaakt dus ik hoop dat ze gelukt zijn:P Ook hebben we de eerste loslopende apen gezien en daar ook wat foto's van proberen te maken. Vervolgens gingen we door naar een plek waar allemaal sculpturen stonden gemaakt vanuit rotsen echt super mooi!! (jaa mama daar ook foto's van gemaakt:P) Daarna zijn we gaan lunchen en omdat iedereen nogal moe was zijn we rond 4 uur terug gereden naar Thanipadi waar we rond half 10 aankwamen en toen gingen eten. Daarna meteen maar naar bed gegaan en vandaag een beetje bijgeslapen. Morgen beginnen we met onze eerste lesdag heel spannend! en gaan we de dorpjes bezoeken. We dragen ondertussen ook al de lokale kleding dus horen er al wat meer bij:) Heb het nog steeds naar mijn zin, het begint nu wel heel erg warm te worden dat zeggen ze inwoners hier zelf al dus laat staan wat wij ervan vinden. Hans om op je vraag terug te komen nog niet begonnen met de lessen maar we leren al wel wat woordjes en wij leren hun wat nederlands:)
De blunders van mij hier zetten zich voort maar die hou ik maar voor me:) laten we het zo zeggen, ik zet me hier af en toe flink voor schut! hahahaha

tot snel!!!

xxx

  • 03 Februari 2009 - 19:51

    Miriam:

    Hoi meiden, jullie genieten al zijn best lees ik. Ga zo door. De tijd gaat zo snel dus geniet van alles wat je meemaakt. Leuk dat jullie les gaan geven. Ik ben benieuwd hoe dat gaat in zo'n durpke. Ik volg met belangstelling jullie verhalen. doei.

  • 04 Februari 2009 - 09:42

    Hoogstraatgemeenscha:

    Hallo Rebecca en Ilse,

    Het zijn mooie verhalen. Goed om te zien dat jullie een beetje je draai lijken te vinden. Jullie komen hier in Eindhoven ook regelmatig ter sprake tijdens een van de maaltijden. Zoals je weet staat jullie foto op de piano, zodat we regelmatig aan jullie herinnert worden.

    Een hartelijke groet van Bets, Theofrida, Albertha, Veronique, Gerard, Anneke en mij.

    Freddy Oude Rikmanspoel

  • 07 Februari 2009 - 13:30

    Ineke:

    He meiden!
    Wat grappig om te lezen.. heb heel waarbenjij nu afgezocht in de hoop dat (een van) jullie een site hebben haha! ben benieuwd hoe jullie het gaan hebben!
    Geniet er van, en het word alleen nog maar warmer haha!!

    groetjes, ineke
    (als je me nog herinnert van j&m, en het eten in de kerstvakantie bij esther ;))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2009

Weer thuis!

03 Juli 2009

Het aftellen is begonnen!

20 Juni 2009

De kamelensafari!

13 Juni 2009

Hello!!!

02 Juni 2009

Welcome in Kerala!!!

Actief sinds 16 Dec. 2008
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 11777

Voorgaande reizen:

22 Januari 2009 - 15 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: