Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Agra, India van rebeccainindia - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Agra, India van rebeccainindia - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Door: webmaster

03 Juli 2009 | India, Agra

Na nog een paar dagen in Jaisalmer geweest te zijn, zijn we weer met de trein vertrokken naar Agra. Daar aangekomen kwamen we Saleen tegen een Rikshawdriver die ons naar ons hotel bracht. Eenmaal daar werd er een plan gemaakt. Omdat we de nacht ervoor niet hadden geslapen besloten we die dag niuks meer de ondernemen. Die avond wel met Saleem uiteten geweest, heel gezellig! Zaterdagochend kwam Saleen ons weer ophalen en zijn we naar een soort moskee geweest, heel mooi! Daar een tijdje rongelopen en toen naar wat winkeltjes geweest, je kan natuurlijk niet mer lege handen thuiskomen! Natuurlijk moet je jezelf ook blijven verwennen en dat hebben we gedaan! Toen zijn we naar de rivier geweest waar je de Taj Mahal van afstand kunt bekijken, daar een hele fotoshoot gehad dus foto's genoeg! Die avond hebben we ook bij de Mac gegeten, even iets anders dan rijst, curry en chapati:P Toen maar terug gegaan naar het hotel omdat we de volgende ochtendvroeg naar de Taj Mahal gingen om de zonsopgang te zien.
Zondagochtend was het dan zover, waar we zo lang naar uitgegeken hadden ging dan echt gebeuren. We gingen (in saree) naar de Taj Mahal:)
Mensen reageerden heel enthousiast op onze kleding. Heel veel mooie foto's gemaakt en daar lekker rustig rondgelopen. Toen terug naar het hotel om daar war uit te rusten. Die missdag nog naar het fort van Agra geweest, weer heel veel foto's gemaakt. En als mooie afsluiting hebben we die avond genoten van een heerlijke pizza bij de pizzahut! Verder in Agra niks bijzonders meer gedaan. Maandag onze handen laten doen met henna en dinsdag naar het winkelcentrum geweest. We hebben ons in weten te houden en geen geld meet uitgegeven. Woensdag naar de film geweest omdat we om 12 uur ons hotel uitmoesten en dus wat tijd te doden hadden aangezien onze trein pas om half 9 vertrok. Nog nooit zo'n lekkere stoel gehad hahaha we konden helemaal gaan liggen Heerlijk! Daarna naar het station gegaan om de trein naar Delhi te nemen. Het aftellen is nu echt begonnen. Nog maar twee weekjes en dan ben ik alweer thuis! Aan de ene kant kijk ik er wel naar uit maar aan de andere kant heel jammer, de mooie tijd die we hier gehad hebben zit er bijna op maar zal voor altijd bij me blijven! En we gaan zeker nog genieten van deze laatste weken!!

xxx

• 06 Juli 2009 - 07:51

Hans:

Hoi Rebecca, mooie ervaringen doen jullie daar op tijdens jullie laatste weken. Ik kan me daar van alles bij voorstellen hoe je daar als een soort van filmster voor the Taj mahal staat voor de foto-shoot. Geniet nog van de laatste week daar. Als je terug bent ben ik net vertrokken naar Ghana met de groepsreis van J&M. Maar ik spreek je snel na 14 augustus.
    Hartelijke groeten, Hans

• 07 Juli 2009 - 08:35

Mareen:

Allerliefste!
    Bedankt voor je mailtje. Vind het altijd zo leuk om iets van jou te horen. Verheug me echt op je terugkomst en ik hoor de borrels al roepen!

geniet van je laatste dagen. Ben echt super benieuwd naar al je indrukwekkende verhalen.

heel veel liefs,
    Mareen.

• 10 Juli 2009 - 07:46

Marly:

Nog 5 dagen dan ben je van Ilse verlost! Het valt ook niet mee om 6 maanden lang dag en nacht met elkaar te moeten optrekken, haha. Als ik Ilse sprak of mailde hadden jullie altijd de grootste lol en genoten samen van dat mooie maar heftige India. Deze ervaring nemen ze jullie nooit meer. En jullie vriendschap ook niet natuurlijk. Ik vind het prachtig dat jullie deze tijd zo mooi hebben ingevuld, ben ook heel benieuwd naar eindelijk al die foto's en film, die jullie lekker voor jullie zelf gehouden hebben. Zeker naar de foto's van jullie in de lokale kleding. Geniet nog maar lekker van die paar dagen en maak er een mooie terugreis van. We zien elkaar op Schiphol weer.

Liefs,
    Marly