Welcome in Kerala!!! - Reisverslag uit New Delhi, India van rebeccainindia - WaarBenJij.nu Welcome in Kerala!!! - Reisverslag uit New Delhi, India van rebeccainindia - WaarBenJij.nu

Welcome in Kerala!!!

Door: webmaster

02 Juni 2009 | India, New Delhi

Heeej!!

weer eventjes een berichtje! Na een toch best wel moeilijk afscheid van iedereen zijn we gisteravond in de trein gestapt richting Kerala waar we vanmorgen zijn aangekomen, daarna meteen ingecheckt in een hotel en snel even een internetcafe opgezocht.

Vorige week zijn we bij de ouders van JP geweest en daar lekker genoten van alle rust, veel bijzondere dingen hebben we daar niet meegemaakt. Toen we die dinsdag terug kwamen in ons oude vertrouwde dorpje was het hele huis leeg:O want de verhuizing was in volle gang. Gelukkig hadden we de eerste nacht nog wel ons eigen matras maar die werd de volgende dag ook al meegenomen en toen moesten we dus onze laatste nacht in het huis op de grond doorbrengen. We hebben toen voor JP een klein feestje gegeven njaa eigenlijk meer de drank geregeld bij Manoj en gezellig met zn alle afscheid genomen van het huis. De volgende dag kwam de nieuwe priester en hebben Ilse en ik in het zusterhuis geslapen en vrijdagochtend zijn we richting Vellore vertrokken waar we de afgelopen dagen hebben doorgebracht. Verder eigenlijk geen bijzonderheden, hopelijk kan ik de volgende keer melden dat we op een olifant hebben gezeten hahaahha!!

Ohjaa, ik kan niet meer smsen naar Nederland, ze komen niet aan dus geen zorgen ik leef nog steeds!!!

Groetjess xxxx