Weer thuis! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van rebeccainindia - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van rebeccainindia - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: webmaster

16 Juli 2009 | Nederland, Helmond

Nou het zit er nu dan toch echt helemaal op! Ben weer thuis en heb India voorlopig achter me gelaten. Maar ik ga zeker nog een keer terug!
Toch nog maar even een verslagje van onze laatste dagen daar in het mooie India dat het helemaal compleet is.

Na Agra zijn we naar Delhi gegaan waar we een week zijn gebleven. Doordat we heel erg moe waren en ook niet helemaal lekker (misschien omdat we wisten dat we bijna naar huis gingen) hebben we niet heel veel gedaan. Vorige week naar Chennai gevlogen om daar onze laatste week door te brengen, tenminste dat was het plan...Toen we JP belde stelde hij voor dat we onze laatste dagen in Vellore bij hem zouden doorbrengen en dat we iedereen nog een keer konden zien. Dus zo gezegd zo gedaan zondag zaten we in de bus naar Vellore, lekker nog met zn alle gegeten de laatste dagen en dinsdagavond met een volgeladen auto naar het vliegveld gereden, afscheid genomen en ingecheckt om naar huis te gaan. Gistermiddag aangekomen en vanmorgen weer voor het eerst wakker geworden in mn eigen bedje...helemaal alleen....toch wel heel erg raar maarja het leventje gaat hier weer beginnen.

Het was absoluut een ervaring om nooit te vergeten!!!