Hello!!! - Reisverslag uit New Delhi, India van rebeccainindia - WaarBenJij.nu Hello!!! - Reisverslag uit New Delhi, India van rebeccainindia - WaarBenJij.nu

Hello!!!

Door: webmaster

13 Juni 2009 | India, New Delhi

Heeej allemaal! ik dacht het word weer eens tijd voor een berichtje met wat ik hier allemaal uitspook in dat verre India.

Na een lekker rustige week in Kerala, een bezoekje aan het strand wat ons eigenlijk niet zo goed beviel omdat we nogal veel werden lastig gevallen door verkoopmensen en we hebben nog een museum en een dierentuin bezocht dat was wel echt heel leuk ondanks dat het ineens echt super hard begon te regenen!! Maandag zijn we per trein vertrokken naar Mumbai, na een reis van 30 uur (!) kwamen we dan eindelijk helemaal vermoeid aan. Daarna naar een hotel gebracht wat ook nogal veel moeite was omdat we een beetje ruzie kregen met de taxichauffeur. Maarja toch veilig aangekomen in een hotelletje en de rest van de avond gewoon lekker rustig aan gedaan:) Woensdag zijn we naar de gateway van India geweest en hebben we een bezoekje gebracht aan elephant island. Lekker een uurtje op de boot en daarna een beetje rondslenteren op het eiland. Heel toevallig zaten we ook nog met 2 Nederlanders op die boot, maar verder geen woord mee gesproken eigenlijk. Daarna terug gegaan naar het hotel. Gister wilden we eigenlijk een bustocht doen maar aangezien die om 8 uur in de ochtend vertrok en Ilse en ik ons een beetje hadden verslapen ging dat niet door. Toen maar gewoon lekker uitgerust omdat we stiekem toch best wel moe waren van alles.
Vanavond vertrekken we richting Jaipur en na een stop van 5 uur gaan we verder naar Jaisalmer op weg naar de woestijn om hopelijk op een kameel terecht te komen! De hoop om op een olifant te zitten hebben we ondertussen al opgegeven dus gaan we maar voor de kamelen! Als alles goed gaat komen we maandagochtend aan in Jaisalmer!

Njaa dat was het dan weer voor deze keer. We merken nu wel echt dat het einde in zicht begint te komen! Nog maar een maandje en dan gaan we al weer naar huis!! Aan de ene kant heel jammer maar aan de andere kant toch ook fijn om weer naar huis te gaan!

Tot de volgende keer!!