Mijn eerste week in India. - Reisverslag uit New Delhi, India van rebeccainindia - WaarBenJij.nu Mijn eerste week in India. - Reisverslag uit New Delhi, India van rebeccainindia - WaarBenJij.nu

Mijn eerste week in India.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

28 Januari 2009 | India, New Delhi

Ik dacht laat ik eens een verhaal op mijn site zetten heb hem uiteraard niet voor niks aangemaakt. Na donderdagnacht eindelijk na een lange vlucht aangekomen te zijn in India moesten we nog heel wat keren ons paspoort laten zien voor we echt van het vliegveld afmochten. Toen Ilse en ik allemaal moeilijk aan het doen waren met onze bagage hoorde ik ineens iemand mijn naam zeggen. Daar schrok ik van vooral toen ik zag dat het een bewaker van het vliegveld was. Na een tijdje bleek dat hij naar binnen was gestuurd om ons te komen zoeken (waarschijnlijk omdat het zo lang duurde) Nadat we iedereen gevonden hadden zijn we in de auto gestapt ( een soort van Gordon hummer:P) en reden we naar en hotelletje waar we de nacht zouden doorbrengen. Na een lange maar korte nachtrust zijn we gaan ontbijten. Aan het einde van de dag hadden we een bruiloft waar we al meteen mee naartoe mochten. We dachten heel slim achterin de kerk te gaan zitten zodat we niet zoveel zouden opvallen maar tegen het einde van de ceremonie werden we naar voren geroepen en moesten we ook nog het podium op. Daar kregen we een sjaal en werden welkom geheten in India. Na de bruiloft zijn we doorgereden naar het dorpje waar we de komende maanden gaan verblijven. We zijn eigenlijk bij aankomst meteen gaan slapen omdat we toch stiekem wel heel erg moe waren na 2 dagen geen fatsoenlijke nachrust te hebben gehad. De rest van de dagen zijn rustig verlopen en hebben we niet zoveel gedaan (ze zijn hier heel snel bang dat je moe word en mag je dus niet teveel op 1 dag doen) we moeten hier dus eerst wennen aan het tijdsverschil en het klimaat wat heeeel warm is!!! Zondag zijn we eerst naar de kerk geweest waar we wederom welkom geheten werden maar dan in ons dorpje. Daarna zijn we naar het zwembad gegaan en hebben daar de rest van de dag zo’n beetje doorgebracht. Toen we terug kwamen kwam ik erachter dat ik flink verbrand was op mn wangen en mn onderarmen bruin waren geworden (aangezien we hier met kleren aan moeten zwemmen word het dus niet allemaal bruin). Toen ik de volgende ochtend opstond kreeg ik mijn ogen bijna niet open en toen ik in de spiegel keek kreeg ik al helemaal een hartverzakking, MIJN WANGEN ZATEN HELEMAAL ONDER DE BLAREN!!!! Helemaal in paniek omdat ik bang was dat het littekens zouden worden maar achteraf gezien valt het wel mee:P Gister zijn we wezen shoppen voor kleding die we hier kunnen gaan dragen. Ook zijn we naar de bioscoop geweest, ook al verstonden we er niks van was het toch leuk om he teen keer meegemaakt te hebben. ik ga me hier de komende maanden zeker wel vermaken. Vanaf maandag beginnen we met ons vaste programma en gaan we lesgeven op school en 1 dag meewerken op het land. We hebben gewoon internet in het huis dus mocht er iets zijn dan kan ik snel op internet komen. De stroom valt wel vaak uit hier en daar heb k een minder leuke ervaring mee. Paar dagen geleden zat ik op de wc en jaa hoor toen was het ineens donker:P We hebben onze eerste insecten ook al van dichtbij meegemaakt maar daar zullen we wel aan wennen:) er wordt in ieder geval super goed voor ons gezorgt en ik merk al dat ik al wat meer ga eten…(voor de begrippen hier dan:P)
Tot de volgende keer!!! Xx Rebecca

  • 28 Januari 2009 - 12:29

    Zita:

    Nice les op school!
    Straks word je nog juf.

    veel plezier

  • 28 Januari 2009 - 14:56

    Tayran:

    Haha zooo grappig lig hier echt in een deuk.. Aah maar met die blaren op je wangen kan je geen dropje doen voor al die kinderen uit India! Zeker dat het een must is om dat die kinderen daar aan te leren:D! Oh maar dat is irritant dat de stroom uitvalt.. Je had toch niet die keer toen je op de w.c. zat ernaast geplast fsow he:O? Ik spreek je snel weer scheetie!

    Xxxxxxxxx Tay

  • 28 Januari 2009 - 17:30

    Monique:

    REBECCAA! Niet te bruin worden he, anders hang ik dalijk een half jaar onder de zonnebank om niet als een sneeuwbal over te komen naast jou. Spreek je die halluwallu taal al een beetje ? Wel aso van je, ga je naar India om die zielige kindjes te helpen bla bla bla, ga je gewoon lekker in de bioscoop hangen. Wel fijn dat je daar internet hebt.

    enjoy!

    xxxxxxxx

  • 29 Januari 2009 - 08:41

    Walter:

    hoi Rebecca,

    komt helemaal goed daar lees ik julie zijn daar zo ingeburgerd,have fun en voorzichtig in de zon aan het zwembad heftig zonnetje lees ik! ga jullie volgen doei ! walter xxx

  • 30 Januari 2009 - 10:20

    Sietske:

    volgens mij voelen jullie je al helemaal thuis. houwen zo joh!! Ik blijf je verhaal met belangstelling volgen. xxx

  • 03 Februari 2009 - 07:50

    Hans:

    Hoi Rebecca, zo jullie eerste week zit erop zo te lezen en meteen al van alles meegemaakt. Leuk om te lezen omdat ik alles herken van mijn bezoek daar. Ook al begonnen met de Tamil lessen?
    Lieve groeten, Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2009

Weer thuis!

03 Juli 2009

Het aftellen is begonnen!

20 Juni 2009

De kamelensafari!

13 Juni 2009

Hello!!!

02 Juni 2009

Welcome in Kerala!!!

Actief sinds 16 Dec. 2008
Verslag gelezen: 46
Totaal aantal bezoekers 11782

Voorgaande reizen:

22 Januari 2009 - 15 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: