Een snelle update. - Reisverslag uit New Delhi, India van rebeccainindia - WaarBenJij.nu Een snelle update. - Reisverslag uit New Delhi, India van rebeccainindia - WaarBenJij.nu

Een snelle update.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

08 Februari 2009 | India, New Delhi

Hoi allemaal, even een snelle update anders ben ik de volgende keer alles al vergeten ondanks dat ik een dagboekje bij houd!

Woensdag zijn we begonnen met lesgeven op de school. Ilse en ik dachten dat we het samen gingen doen maar het bleek dus dat we allebei een eigen klas kregen en dat werd dus even improviseren. Uiteindelijk is alles goed gekomen en de kinderen waren ook blij. Het plan was om in de middag een dorpje te gaan bezoeken maar aangezien de motor kapot was beginnen we daar deze week pas mee (hopelijk). Donderdag is onze vaste rust- en wasdag dus daar begonnen we dan ook maar mee. Lekker weer met de hand wassen:) Daarna zoals gezegd een beetje gerust en s'avonds kwamen een stel mensen uit Ierland op bezoek. Zij waren van Child Aid Ireland en sponsoren kinderen in heel India. Uit ons dorpje werden 4 kinderen in het zonnetje gezet omdat voor hun nu ook een sponsor gevonden was. We gingen met hun een rondje in het dorp lopen en al snel had ik 5 kinderen aan elke hand en Ilse ook. Toen we weer bijna bij ons huis aan kwamen besloten we om te gaan rennen, maar de kinderen waren sneller en hadden ons dus al snel weer te pakken:P Daarna gezellig op het dakterras gegeten met de Ieren en toen hun weg waren wat gedronken met de rest van de mensen hier. Toen toch maar besloten naar bed te gaan omdat we vrijdag weer les moesten geven. Toen heb ik galgje gespeeld met de kinderen hier en ze vonden het geweldig! Ilse had er daarna wel last van omdat de kinderen niet echt meer aan het opletten waren maar onderling galgje aan het spelen waren. *sorry Ilse!
Verder hebben we vrijdag niet zoveel uitgevoerd omdat het daar een beetje te warm voor is. Gister moesten we vroeg op en gingen we naar een bijeenkomst van Child Aid Ireland met zo'n 2000 kinderen. En jaa hoor er stond weer een bus klaar. 3 zieke kinderen en 3 uur later kwamen we aan en konden we kijken naar optredens van dansende kinderen. Weer veel foto's gemaakt. We zijn gister ook nog naar een tempel geweest in Tiruvannamalai waar we *hoorde ik gister* binnekort een week verblijven voor bezinning. Maar het was echt een hele mooie tempel heb minder dan een meter van een levensechte olifant gestaan (zonder hek!!) en bijna een aap aangeraakt. :D Daarna weer naar huis gegaan en vanmorgen weer naar de kerk:) Morgen begint de week weer en gaan we lesgeven en hopelijk ook de dorpen bezoeken!

Tot snel!

  • 08 Februari 2009 - 21:15

    Esther:

    Hee Rebecca!
    Zo zal ook eens even een berichtje bij jou achterlaten. Zit hier met een flinke glimlach op mijn gezicht jullie berichten te lezen. Zo leuk en herkenbaar! Alleen wacht ik nog op wat namen, ben benieuwd met wie jullie allemaal omgaan vergeleken met ons toen en hoe het met ze allemaal gaat! Echt heel veel plezier allebei! Geniet ervan! X Esther

  • 09 Februari 2009 - 00:14

    Debje:

    Wijffie!

    Ik zit me ook echt, netzoals alle andere mensen die dit lezen, te genieten van je nogal 'lachwekkende' verhalen. Ben ook niet anders van je gewend..;)

    Ook zo leuk dat je zegt:'Heb vandaag niet veel meegemaakt; Madam staat even te badmintonnen in Afrika, gaat naar de kerk, reist 's nachts in een bus vol met kindertjes voor een schoolreisje,reist daarna vrolijk verder naar Tiruvannamalai ofzoiets :S, bezoekt een vogelplek en sculpturen. Ikke..vind het nogal wat hoor! Hahaha. Zie je mij niet gauw doen hier in oh-zo-smaakvolle-tongelre!

    Maar super joh. Echt genieten ofniet?!!

    Ik moet wel zeggen...ik mis je ontzettend meissie. En thee drinken bij de vooruitgang!

    Komt allemaal wel weer als je terugbent. Nu genieten van die heerlijke tijd daar en we mailen snel!

    Bedankt nog voor je smsje gister op mijn bday. :D Mijn beltegoed is een beetje overleden, moet snel nieuwe halen vandaar dat ik niks terugstuurde.
    Super sweet 18 ghehhee!

    Heel veel liefs,
    Debje Xxx

  • 09 Februari 2009 - 10:46

    Debrah:

    Oh oeps! Bedoelde niet badmintonnen in Afrika...maar in India natuurlijk! Hahahaha.

    ´typisch weer hoor´

    Bij deze..even aangepast, haha.

    Njoy!

    Heel veel liefs,
    Debje

  • 13 Februari 2009 - 11:27

    Monique:

    Hee meisje, wat een leuke verhalen! kijk nou alweer uit naar je volgende verhaal en naar de foto's?

    kus liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2009

Weer thuis!

03 Juli 2009

Het aftellen is begonnen!

20 Juni 2009

De kamelensafari!

13 Juni 2009

Hello!!!

02 Juni 2009

Welcome in Kerala!!!

Actief sinds 16 Dec. 2008
Verslag gelezen: 31
Totaal aantal bezoekers 11780

Voorgaande reizen:

22 Januari 2009 - 15 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: